Generalforsamling 2019

Welfare Tech inviterer til generalforsamling med uddeling af årets Welfare Tech Award og spændende oplæg med tips fra elitesporten: Sådan skaber du succesfulde teams.

Odeon, 1. sal (lokale 107)

Odeons Kvarter 1

5000 Odense

Start: 09.04.2019 | kl. 15:00

Slut: 09.04.2019 | kl. 18:00

Foreningen Welfare Tech inviterer til ordinær generalforsamling med efterfølgende netværk og fagligt input.

Efter den ordinære generalforsamling kårer vi vinderen af Welfare Tech Award 2019, som gives til et medlem, der har gjort en særlig indsats for netværket. Du får også anderledes inspiration med hjem til dit daglige arbejde. Torsten Laen har vundet nationale og internationale titler som elitehåndboldspiller på klub- og landshold. I dag er han sportschef i GOG og arbejder med teamudvikling hos PeopleLink. Lyt med, når Torsten giver tips til, hvad man kan lære af elitesport om samarbejde og udvikling af teams, og få inspiration til, hvordan du selv kan være med til at skabe succesfulde samarbejder.

Generalforsamlingen holdes i år i Odeon – Odenses nye musikhus.

Hvem kan deltage?

Generalforsamlingen er forbeholdt medlemmer af Welfare Tech. Det er muligt at tilmelde flere medarbejdere fra en medlemsorganisation, men kun den person, der er oplyst som kontaktperson ved indmeldelsen, har stemmeret. Der kan stemmes ved fuldmagt.

15:00  Registrering og velkomst

15:15  Generalforsamling

16:15  Vi fejre et medlem - uddeling af Welfare Tech Award 2019

16:30  Torsten Laen giver tips fral elitesporten: Sådan skabes succesfulde teams

17:00  Netværk og forfriskning

Dagsorden til generalforsamlingen og opstillingsliste til bestyrelsen sendes direkte til stemmeberettigede medlemmer.

Forslag til behandling

Har du forslag, som du ønsker behandlet på generalforsamlingen eller ønsker du at opstille en kandidat til bestyrelsen, skal dine forslag sendes til:

Forslagene skal være os i hænde senest 8. marts 2019, kl. 12:00.

Forslag til kandidater til bestyrelsen skal indeholde, hvilken kategori kandidaten ønsker at opstille. Det vil sige om kandidaten opstiller som medlem fra det private erhvervsliv, fra en offentlig institution eller fra en uddannelsesinstitution. Forslaget skal også indeholde en beskrivelse af kandidatens kvalifikationer, sådan at det bl.a. kan vurderes, om kandidaten har erfaring inden for den angivne kategori (se Foreningen Welfare Tech's vedtægte §12 (pdf).

Bestyrelsen afholder fire årlige møder og varetager den overordnede ledelse af foreningen Welfare Tech og fører tilsyn med foreningen. Bestyrelsens opgaver omfatter (se Welfare Techs vedtægters §12):

• Foreningens overordnede visioner og langsigtede strategier
  • Overvågning af og overordnet ansvar for gennemførelsen af foreningens aktiviteter
  • Løbende opfølgning på igangsatte projekter og deres fremdrift
  • Forberedelse af generalforsamlinger, herunder fremlæggelse af udkast til årsregnskab, revisionsberetning og kontingentsatser til godkendelse på den ordinære generalforsamling
  • Fastlæggelse af retningslinjer for Welfare Tech‐enhedens arbejde, herunder ansættelser
  • Påse, at betingelserne for strukturfondsstøtte fra Den Europæiske Regionalfond og de Regionale erhvervsudviklingsmidler til projektet Welfare Tech overholdes.

Indkaldelse og dagsorden

Indkaldelse, dagsorden og opstillingsliste til bestyrelsen samt indkomne forslag til generalforsamlingen udsendes direkte til stemmeberettigede medlemmer senest 19. marts 2019.

Sted:

Odeon, 1. sal (lokale 107)
Odeons Kvarter 1
Odense

Dato, Start:

09.04.2019
kl. 15:00

Dato, Slut:

09.04.2019
kl. 18:00

Arrangør:

Pris:

Gratis.

Mere info:

TIlmeldingsfrist den 4. april 2018, kl. 16:00.

Generalforsamlingen er forbeholdt medlemmer af Welfare Tech. Det er muligt at tilmelde flere fra samme organisation.

Mette-Thiel_NY1.jpg

Mette Thiel

Seniorkonsulent

Kommunikation og markedsføring

T: +45 2058 5138

Skype id : mette.thiel

Bliv medlem af Welfare Tech

Bliv medlem af Welfare Tech og få særlige fordele og indflydelse på foreningens aktiviteter og udvikling.

WT hjemmeside_DK 580b.png